Inloggen Lid worden

Veel gestelde vragen


Hoe word ik lid?
Je kunt je gegevens invullen via de button ‘lid worden’. Het bestuur zal je aanvraag bevestigen via een e-mail aan jou en de salarisadministratie of penningmeester.


Hoe kan ik inloggen?
- Via de button ‘inloggen’. Hier kun je je lid- of personeelsnummer ingeven en je wachtwoord.
- De eerste keer log je in via de link die je krijgt in de mail, je moet dan meteen een eigen wachtwoord aanmaken.


Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord vergeten ben?
Klik op ‘inloggen’, daarna op ‘wachtwoord vergeten?’.


Hoe schrijf ik in voor een activiteit?
Via de button ‘inschrijven’. Deze vind je bij het programma van de betreffende activiteit.


Welke gegevens zijn nodig voor een reis?
Voor een reis naar het buitenland moet je de gegevens doorgeven zoals vermeld op je legitimatiebewijs: geboortedatum, eerste voornaam, (meisjes)achternaam en ID of paspoortnummer.


Hoeveel introducees mag in meenemen?
Voor alle activiteiten geldt een introducé behalve voor de Sinterklaas en de bingo.
Sinterklaas: alle (klein)kinderen tot 9 jaar en 1 a 2 volwassen introducés.
Bingo: maximaal 10 introducées, deze altijd op naam inschrijven.


Wat moet ik doen als ik mijn introducé vergeet in te schrijven
Meld dit zo spoedig mogelijk via het contactformulier of via info@pvrivas.nl. Je krijgt hiervan een bevestiging.


Kan ik veranderen van introducé?
Meld dit zo spoedig mogelijk via het contactformulier of via info@pvrivas.nl. Je krijgt hiervan een bevestiging.


Wanneer kan ik annuleren?
Annuleren kan altijd, maar je moet het volledige bedrag van de activiteit aan ons betalen. Wij moeten namelijk ook alle kosten aan de (reis)organisatie betalen. Het volledige bedrag is de prijs van de activiteit zonder subsidie van de PV. Je vindt deze kostprijs bij de activiteit op de website. Bij annulering ontvang je een mail met de gegevens van de geannuleerde activiteit. Je kunt daarmee de kosten indienen bij je eigen annuleringsverzekering.


Kan ik lid blijven nadat ik uit dienst ben van Rivas?
Ja, dat kan door een mail te sturen aan info@pvrivas.nl. Je krijgt van ons dan een nieuw lidmaatschapsnummer. De kosten van het lidmaatschap moet je rechtstreeks aan ons betalen. Hierover krijg je bericht via een e-mail.


Kan ik als vrijwilliger lid worden van de personeelsvereniging?
Ja, dat kan door een mail te sturen aan info@pvrivas.nl. Je krijgt van ons dan een lidmaatschapsnummer. De kosten van het lidmaatschap moet je rechtstreeks aan ons betalen. Hierover krijg je bericht via een e-mail.


Kan ik als specialist lid worden van de personeelsvereniging?
Ja, dat kan door een mail te sturen aan info@pvrivas.nl. Je krijgt van ons dan een lidmaatschapsnummer. De kosten van het lidmaatschap moet je rechtstreeks aan ons betalen. Hierover krijg je bericht via een e-mail.


Hoe beëindig ik mijn lidmaatschap?
Door een e-mail te sturen aan info@rivas.nl met vermelding van naam, lidmaatschapsnummer en adres.


Waarom zie ik de bevestiging niet in mijn mailbox?
Kijk ook altijd even in je spam map. Staat daar de bevestiging ook niet in, dan kun je mailen naar info@pvrivas.nl.


© Personeelsvereniging Rivas Zorggroep

Volg ons op Facebook