Inloggen Lid worden

Kristiansand =vol

Het was weer een geweldige reis! Een combinatie van een stedentrip en een minicruise. Donderdag om 10 uur vertrok een volle bus van Verschoor richting Eemshaven. Na de incheck op de cruiseferry "De Romantika" hadden we ruim de tijd om de hut te vinden en de boot te verkennen omdat de afvaart nog even op zich liet wachten. Op de luxe boot was genoeg te beleven en te eten en drinken. Tot laat in de avond was er live muziek en er werd zelfs door sommigen een dansje gewaagd en de polonaise gelopen. Na een 'deinende' nacht en een rijkelijk gedekt ontbijtbuffet kwamen we aan in Kristiansand waar op loopafstand een prachtig hotel op ons wachtte.

De twee dagen in Kristiansand bracht iedereen op eigen gelegenheid door. Sommigen huurden een auto of ander vervoermiddel. Anderen gingen wandelen in een prachtig natuurgebied, shoppen en een bezoek brengen aan de vele cafeetjes en restaurantjes die om de hoek van het hotel te vinden waren. Af en toe een regenbuitje kon ons niet deren!

Zondagochtend 11 uur was het tijd voor de terugreis. De ferry lag bijna voor de deur van het hotel. Dus met 50 man/vrouw met koffertjes aan de wandel in een sneeuwbuitje, om in te checken bij de ferry. Daar konden we weer genieten van de livemuziek, de winkels en de restaurants. In de avond nog een gezellige Bingo in het theater waarbij de RivasPVgroep de drie prijzen binnen haalde. Christine won zelfs een gratis minicruise met "De Romantika"!

Na een woelige nacht met windkracht 6 was er een vroeg ontbijt. De bus stond klaar om ons naar Gorinchem te brengen. met koffie/thee en een gevulde koek vierden we ook de verjaardag van ons trouwe lid Areke die de volgende dag haar 90e verjaardag zou vieren! Maandag om 11 uur namen we afscheid van elkaar. We kregen veel leuke reacties op deze reis. Een dankwoord aan Verschoor voor de organisatie is dan ook op zijn plaats.

Inloggen om een reactie te plaatsen en foto's te bekijken